reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Ševčíková

Veronika Ševčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Svet je nesmierne prázdny, ak vidíme len vrchy, rieky a mestá. Až keď spoznáme súzvučnú dušu, s ktorou prejdeme hoci aj mlčky životom, celý svet sa premení na kvitnúcu záhradu." Johann Wolfgang Goethe Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako zhasla jedna láska

Veronika Ševčíková

Ako zhasla jedna láska

Včera som spravila asi to najťažšie rozhodnutie, ktoré som doteraz zažila. Rozhodla som sa utratiť môjho ušatého miláčika, o ktorého som sa starala štyri roky. Celú dobu som ho liečila, ale bezúspešne, a tak včera, keď opäť dostal veľmi silnú hnačku, som sa vzdala a rozlúčila sa s ním navždy... :´(

  • 31. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 181x
  • 18
"Nuž dievča, to je kapitalizmus."

Veronika Ševčíková

"Nuž dievča, to je kapitalizmus."

Keď a na svet derie nový život, je to väčšinou radostné očakávanie. Čakanie na malý batôžtek, na nového človiečika. Aj moja kamarátka je v období tohto očakávania, avšak bez akéhokoľvek finančného príjmu.

  • 31. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 028x
  • 74
Televízna vychovávateľka

Veronika Ševčíková

Televízna vychovávateľka

Ó, Lucifer, veľký vládca pekla, príď mi na pomoc... Úryvok z rozprávky. Je to vôbec rozprávka???

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 391x
  • 12
Mladý som bol - krátko žil, včasne som svet opustil...

Veronika Ševčíková

Mladý som bol - krátko žil, včasne som svet opustil...

Vraj najkrajšie príbehy píše život. Smutné príbehy. Často sú to osudy ľudí, ktoré dojímajú k slzám, pri ktorých sa chvejeme a sme radi, že sa niečo také nestalo nám.

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 1
Chlapi, ... ZNIČÍTE MI NERVY!

Veronika Ševčíková

Chlapi, ... ZNIČÍTE MI NERVY!

Aj pes vie, kto mu dáva jesť!

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 020x
reklama
Prosiaci na stanici

Veronika Ševčíková

Prosiaci na stanici

„Prispejte mi na chlieb,“ prosí ceduľka na stanici, všimne si ju každý idúci. Na špinavom kartóne sú načmárané písmená, bez podpisu, bez mena. Vedľa prosby na malej krabici si dychom ruky zohrieva človek bez rukavíc a čapici.

  • 31. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 495x
Ešte ťa nemôžem opustiť - P.S.: I LOVE YOU

Veronika Ševčíková

Ešte ťa nemôžem opustiť - P.S.: I LOVE YOU

Naše manželstvo nie je omyl. Chceš vedieť ako to viem? Ešte stále, prvá vec, ktorú chcem ráno vidieť je tvoja tvár. Jedna krásna romantika, pri ktorej sa mi triasli kolená a padali slzy ako čučoriedky.

  • 30. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
Milenka z kláštora - Pani Bovaryová

Veronika Ševčíková

Milenka z kláštora - Pani Bovaryová

Opakovala si: Mám milenca! Mám milenca!, kochajúc sa touto myšlienkou, ako aj predstavou, že nastane pre ňu nová mladosť. Konečne teda bude prežívať radosti lásky, vzruchy šťastia, v ktoré už nedúfala. Vstupovala do akéhosi zázračného sveta, kde bude iba vášeň, vytŕženie, zanietenie.

  • 26. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 529x
Viac sexu ako krvi - Bathory

Veronika Ševčíková

Viac sexu ako krvi - Bathory

Investícia do lístku sa oplatí. I keď sa už popísalo o tomto filme veľa, nedá mi nevyjadriť sa.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 017x
  • 0
Fialový denník

Veronika Ševčíková

Fialový denník

ALEBO keď najpredávanejšie noviny nemajú čo predávať

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 860x
  • 3
reklama
Keď dieťa ťaží život

Veronika Ševčíková

Keď dieťa ťaží život

Smrť si s ňou zatancovala...

  • 19. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 337x
  • 7
Ako dospieva jedna trieda...

Veronika Ševčíková

Ako dospieva jedna trieda...

Z iných tried vychádzajú nič netušiaci žiaci do nebezpečného sveta a z našej triedy vychádzajú nebezpeční žiaci do nič netušiaceho sveta.

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 285x
  • 11
"Otec, predaj mi hodinu tvojho času!"

Veronika Ševčíková

"Otec, predaj mi hodinu tvojho času!"

„Milujte svoje deti!“ - Matka Tereza z Kalkaty

  • 30. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 109x
  • 4
Pre mužov: Doplnenie chabých poznatkov o ženskom lone

Veronika Ševčíková

Pre mužov: Doplnenie chabých poznatkov o ženskom lone

Žena na mužovi miluje viac jeho dušu ako telo, muž na žene opačne. (Aulus Licinius Archias)

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 251x
  • 20
Nenažraný národ

Veronika Ševčíková

Nenažraný národ

Na misu mi dajte, v hrnci mi nechajte a ešte i s vami budem jesť!

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 527x
  • 45
reklama
Nenaučiteľní učitelia

Veronika Ševčíková

Nenaučiteľní učitelia

Pri sprostom maj rozum a pri múdrom ešte viac!

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 991x
  • 23
Smrtiaca civilizačná choroba – KARIERIZMUS

Veronika Ševčíková

Smrtiaca civilizačná choroba – KARIERIZMUS

Kedysi platilo: Má detí ani dierok na ričici. Dnes platí: Za groš by aj čertovi dieťa kolísal.

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 293x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu